söndag 6 januari 2008

God fortsättning 2008!

God Fortsättning på 2008!
I natt har den första snön fallit, kramsnö, och den
ligger kvar. Hästarna fick gå lättare dressyr övningar idag.
Men är det snö måste det tolkas. Petra och Anna hämtade Gondas tolksele och sen ut i full fart med pulka. Ser livsfarligt ut, men alla tre verkar ha jätteroligt.

Imorgon är det dags för dressyr träning för Nina i vår ridklubb Ätrabygdens ridklubb. Petra rider Lolita, Anna Furubäcks Salvia och Moa sin Furubäcks Sarik.

Efter all ledighet kan det vara skönt att komma tillbaka till runtinerna igen. Skolan börjar och jobben väntar. Funderar om man kommer upp när klockan ringer strax efter fem? Ut och fodra, släppa ut hästar och till jobb. Ja, så är verkligheten även 2008. // Agneta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj,

Jag skulle behöva maila en ny uppställningsbild på Inter som jag tog på Vetlanda. Hinner inte skicka den över vanlig post.

Agneta kommer nog bli nöjd med denna tror jag.

Maila mig på en gång är ni snälla.

efwa.blass@airsafe.se

Anette Holmgren sa...

Hej på er! Vi har också legat i influensa över påskhelgen, men är nu på bättringsvägen vilket vi hoppas att ni också är!
Kul att se att ni har alla hästar igång, även min favorit (Inter). Elin hoppas träffa Anna och Moa på SM i år!!! Ha det gott/ familjen Holmgren